Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Bachleda Resort Zakopane
Bezpieczny wypoczynek w sercu Zakopanego
Bachleda Resort Zakopane to nie tylko miejsce wymarzonego wypoczynku na najwyższym poziomie, które zachwyca miłośników malowniczych Tatr i unikalnego designu, ale także zachowanie najwyższych standardów higieny, pozwalających jeszcze lepiej zadbać o dobre samopoczucie Gości. Z całego serca cieszymy się, że możemy Państwa ugościć na nowo.
Pragniemy, by nasi Goście poczuli się wyjątkowo, dlatego też w trosce o Państwa zdrowie przygotowaliśmy szereg zasad oraz informacji, dzięki którym wypoczynek w naszym resorcie będzie wspaniałym, a także bezpiecznym przeżyciem pełnym miłych wspomnień.
W jaki sposób zatroszczymy się o Państwa bezpieczeństwo?
Najważniejsze informacje
- Na terenie Bachleda Resort Zakopane obowiązuje noszenie maseczek lub przyłbic zasłaniających nos i usta.
- Sprzątanie pokoi odbywa się wyłącznie na życzenie naszych Gości. Zwracamy się z prośbą o wcześniejszy kontakt z recepcją, a personel naszego hotelu wykona usługę podczas Państwa nieobecności.
- Personel Bachleda Resort Zakopane został szczegółowo przeszkolony z zasad bezpieczeństwa. Pragniemy Państwa zapewnić, że przestrzegamy wszystkich ściśle określonych norm ostrożności, a pracownicy obiektu wykonują swoją pracę wyposażeni w maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.
- Przed przystąpieniem do pracy każdy z pracowników przechodzi kontrolę stanu zdrowia (wywiad, pomiar temperatury).
- Personel obiektu pozostaje do dyspozycji Gości całą dobę, dbając tym samym o weryfikację i bezpieczeństwo.
- Usługi oferowane przez Bachleda Resort Zakopane są dostępne w terminach i na zasadach zgodnych z aktualnymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącymi zwalczania stanu pandemii Sars-CoV-2.
Recepcja
- Prosimy naszych Gości o regularną dezynfekcję rąk. W tym celu udostępniony został płyn do dezynfekcji, który znajduje się przy każdym wejściu do Resortu oraz przy windach.
- Przy recepcji znajdować się może maksymalnie jedna osoba. Wyjątek stanowią rodziny oraz osoby meldujące się do tego samego pokoju.
- W naszej recepcji oferujemy Państwu możliwość zakupu maseczek.
- W trosce o bezpieczeństwo naszych Gości i pracowników oddzieliliśmy recepcję szybą.
- Stanowisko recepcji oraz wózki bagażowe są dezynfekowane każdorazowo po obsłudze Gości.
- Wprowadziliśmy ograniczenie ruchu, zmniejszyliśmy ilości osób w okolicy recepcji, a także wydzieliliśmy odpowiednie strefy, które ułatwią naszym Gościom zachowanie bezpiecznych odległości.
W trosce o bezpieczny wypoczynek
- Nasz personel sprzątający wyposażony jest w rękawiczki i maseczki lub przyłbice.
- Każdy pokój hotelowy jest wietrzony oraz generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi najwyższej jakości.
- Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28 kwietnia 2020 r. obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
W trosce o bezpieczne, niezapomniane doznania kulinarne
- Oferowane posiłki w tym śniadania dostarczane są do pokoju hotelowego przez naszą obsługę.
- Wprowadziliśmy rozszerzoną ofertę Room Service.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach, zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
W trosce o bezpieczny relaks w strefie Spa & Wellness
- Gabinet kosmetyczny pozostaje do dyspozycji Gości i świadczy usługi z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa i dezynfekcji.
- Strefa Wellness pozostaje do dyspozycji Gości hotelowych.
- Wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa do których należy obowiązek: dezynfekowania rąk, zachowania bezpiecznej odległości od innych Gości.