Szczegóły oferty
Podaruj sobie niczym niezmącony spokój i korzystaj z dobrodziejstw regionu w klimacie jesieni. Odkrywaj nowe, nieutarte szlaki i atrakcje Zakopanego, górskiego kurortu z kilkusetletnią historią.
Pakiet zawiera:
nocleg w przytulnym, komfortowym pokoju
pyszne i różnorodne śniadania podane w formie bufetu, z daniami na ciepło i zimno, lokalnymi produktami sezonowymi oraz świeżymi wypiekami i wyrobami własnej produkcji
urozmaicone kolacje
darmowe wi-fi
Mają Państwo dodatkowe pytania?
Prosimy o telefon: +48 18 20 23 123 lub e-mail: rezerwacja@hotelwersal.pl
Jeśli są Państwo zainteresowani pobytem dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci lub innej konfiguracji uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Rezerwacji - telefonicznie +48 18 20 23 123 lub mailowo: rezerwacja@hotelwersal.pl
Realizacja usług zawartych w pakietach odbywać się będzie w miarę możliwości, zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami Ministerstwa Zdrowia.
Zapraszamy do korzystania z naszej kameralnej strefy Spa & Wellness, gdzie zadbamy o regenerację oraz wyciszenie duszy. W strefie Wellness znajdą Państwo basen, jacuzzi, tradycyjną saunę fińską, łaźnię parową oraz siłownię.
CENNIK:
- 30,00 zł/osoba dorosła/3h
- 25,00 zł/dziecko 5-12 lat/3h
- dzieci do lat 4 gratis
Opłata za wypożyczenie szlafroka 10,00 zł/sztuka
W naszym Spa & Wellness znajdą Państwo również gabinet zabiegowy z bogatą ofertą specjalistycznych zabiegów na twarz i ciało, których efektem będzie piękny i młody wygląd, a także usuną negatywne skutki stresu i przemęczenia.
Strefa Spa & Wellness oraz usługi są dostępne na zasadach zgodnych z aktualnymi wytycznymi i rozporządzeniami
Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącymi zwalczania stanu pandemii
w związku z wirusem SARS-CoV-2.
Zwierzęta są akceptowane. Obowiązuje dodatkowa opłata za pobyt w wysokości: 80 zł/doba. Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do hotelowej restauracji, strefy Spa & Wellness oraz pokoju zabaw.
Parking: 50 zł/doba - bez rezerwacji miejsca
Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 7 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa za 30% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty za 30% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online.
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje
o nowościach i ofertach specjalnych hotelu